Зміни в порядку розгляду скарг платників податків 

25 листопада поточного року набрали чинності зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2016 № 849.

Основними змінами до Порядку є введення понять «закритий» і «відкритий» розгляд матеріалів скарги платника податків. Відтепер, розгляд скарги буде відбуватись у закритому засіданні.

Відкритий розгляд скарги може відбуватись на підставі письмового клопотання та виключно за участю платника податків – скаржника або його уповноважених представників (у тому числі адвокатів), уповноваженого представника Ради бізнес-омбудсмена (за умови прийняття Радою бізнес-омбудсмена до розгляду скарги, поданої платником податків) та представників центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Таке клопотання подається платником податків одночасно зі скаргою.

До відкритого розгляду скарги можуть бути залучені представники ЗМІ.

Але зауважуємо, що скарги, які містять державну таємницю будуть розглядатись виключно у закритому порядку.

Повний текст Наказу за посиланням.

 

Як нас знайти?

Address:

Україна, м. Київ, 04073
пр-т Степана Бандери 6,
БЦ “Петрівка-центр”
9-й поверх, оф. 902

Business hours:

Пн. – Пт.
9:00 – 18:00

Phone number:

Тел.: +38 (067) 332 80 20