Укрпошта: у мене для вас лист, але я вам його не віддам

На початку року ми, зазвичай, переукладаємо договори на наступний рік. Але не звертаємо увагу, на незначний договір – договір з Укрпоштою.

Це не жарт, насправді, як показує практика 2018 року, кожна друга проблема з податковою виникала через неотримання/невчасне отримання листів ДФС, адже від  дати отримання листа починається відлік часу на оскарження, відповіді на запит.

Наслідки неотримання листів від податкової:

  • внесення компанії в перелік ризикових платників
  • блокування ПН/РК
  • пропуск строків на оскарження актів/ппр
  • накладення штрафів
  • отримання контрагентами «листів щастя» від податкової
  • податкова перевірка

В договорах з поштою є пункт, що датою отримання листа є дата поштового відділення в повідомленнях про вручення. Про те, лист Ви отримуєте набагато пізніше або взагалі не отримуєте.

Типові помилки роботи компаній з поштою:

  • не укладено договір
  • вказано не повну адресу доставки (наприклад, не вказано номер офісу, а/с)
  • в договорі відмічено не вірний спосіб доставки
  • не налагоджений механізм оперативного отримання поштових відправлень (у разі оренди юридичної адреси, смс інформування)

Як уникнути таких проблем?

  • звернутись до поштового відділення за місцем реєстрації (обновити договір з Укрпоштою, визначити, чи влаштовує вас спосіб отримання листів/укласти новий договір)
  • налагодити оперативне отримання відправлень (оренда «юр. адреси» з «поштовим супроводом», смс інформування)

Як бачите, Укрпошта сильно впливає на відносини компанії з податковою. Тож врегулюйте відносини з нею і матимете вдвічі менше проблем!

До відома:

Види листів та термін зберігання на відділенні Укрпошти:

  • простий лист (просте поштове відправлення) – 30 кал. днів
  • рекомендований (реєстроване поштове відправлення) – 30 кал. днів
  • рекомендований «Експрес» - 14 кал. днів
  • рекомендований з позначкою «судова повістка» – 5 кал. днів
  • цінний лист (з оголошеною цінністю та описом) – 30 кал. днів